loading...

مقالات آموزشی سئو

سئو سایت داروخانه هنگامی که مشتریان به خدمات یا محصولات داروخانه نیاز دارند، به احتمال زیاد آنها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. به این دلیل که موتورهای جستجو ...

بازدید : 189
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 زمان : 10:09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقالات آموزشی سئو

سئو سایت داروخانه

هنگامی که مشتریان به خدمات یا محصولات داروخانه نیاز دارند، به احتمال زیاد آنها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. به این دلیل که موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو و بینگ) بر اساس تحقیقات مرکز تحقیقاتی محبوب ترین راه برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی هستند.
بنابراین مهم است که به نحوه جستجوی مشتریان بالقوه آنلاین فکر کنید. آنها ممکن است "داروخانه ای که در شهر من تحویل می دهد" یا "از کجا می توانم مکمل های گلوکزامین را در شهر خود بخرم" را در موتور جستجو تایپ کنند. سوال میلیون دلاری این است: آیا وب سایت داروخانه شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود؟ ممکن است اینطور نباشد، مگر اینکه اقدامات خاصی انجام دهید.
کارشناسان بازاریابی سئو سایت یا بهتر است بگوییم، سئوی محلی را توصیه می کنند. و این کارشناسان همچنین می گویند که سئوی محلی یک گام مهم است که بسیاری از مشاغل مبتنی بر جامعه نادیده می گیرند. به عبارت دیگر: مشکل ساختن یک وب سایت اما سرمایه گذاری نکردن در استراتژی های جستجو مانند ساختن یک فروشگاه آجری است، اما بعد از آن علامتی در جلو قرار ندادن.

همه چیز درباره مکان است

وقتی صحبت از سئو برای داروخانه های مستقل می شود، قاعده قدیمی املاک و مستغلات قطعا اعمال می شود: مکان، مکان، مکان. از این گذشته، مشتریان بالقوه شما در اینترنت به دنبال داروخانه ای نیستند که 500 یا 5000 مایل دورتر باشد. آنها به دنبال خدمات یا محصولات خاصی هستند که در گوشه ای از جهان قرار دارند.

ایده ساده پشت سئوی محلی این است که فروشگاه با موقعیت مناسب خود را به محصولات یا خدمات دقیقی که مشتریان در جستجوی آن هستند پیوند دهید. در اینجا سه مهم ترین قدمی که می توانید بردارید آورده شده است:
اطمینان حاصل کنید که آدرس فیزیکی شما در هر صفحه وب سایت شما ظاهر می شود. آدرس خیابان و همچنین شهر و کد پستی خود را وارد کنید. به این ترتیب، اگر مشتری داروخانه ای را در شهر "XYZ" یا کد پستی جستجو کند، فروشگاه شما ظاهر می شود.

سایت خود را با دایرکتوری های محلی ثبت کنید

فهرست فهرستی از صفحات وب بر اساس دسته بندی است. برای اینکه در لیست قرار بگیرید، باید آدرس وب سایت خود را به متولیان فهرست ارسال کنید. فهرست‌های دایرکتوری اغلب در فهرست‌های موتورهای جستجو ظاهر می‌شوند، یا مشتریان ممکن است خود دایرکتوری را جستجو کنند.

از کلمات کلیدی محلی استفاده کنید.

هر وب سایتی باید شامل لیستی از کلمات یا عباراتی باشد که با استفاده از یک موتور جستجو به فروشگاه شما هدایت می کند. این لیست از کلمات کلیدی در هدر سند ظاهر می شود، که بخشی از کدگذاری وب سایت است که در صفحه وب واقعی ظاهر نمی شود. مطمئن شوید که این لیست شامل تمام شهرها، شهرک‌ها، شهرستان‌ها، محله‌ها، مناطق و غیره است که مشتریان شما در آن زندگی و کار می‌کنند.

برای شناسایی کلمات کلیدی مانند یک مشتری فکر کنید

هنگام تهیه لیست کلمات کلیدی و عبارات خود، قوی ترین یا محتمل ترین عبارات جستجو را در ابتدای لیست قرار دهید. و مطمئن شوید که لیست از 750 کاراکتر تجاوز نمی کند.

«داروخانه» و «داروفروشی» قطعاً در صدر خواهند بود. همه کلمات و عبارات موقعیت مکانی شما نیز در نزدیکی بالا ظاهر می شوند. خدمات منحصر به فرد مانند زایمان، ایمن سازی یا مشاوره بیمار نیز ممکن است رتبه بالایی داشته باشد. علاوه بر این، به محصولات جلویی ویژه ای که می فروشید فکر کنید - مانند شلنگ فشاری، مکمل ها و اقلام فصلی. آنها را نیز به لیست اضافه کنید.


به بالای لیست بروید


البته، اگر فهرست شما در انتهای نتایج جستجو مدفون شود، مشتریان همچنان در یافتن داروخانه شما با مشکل مواجه خواهند شد. بنابراین استفاده از تاکتیک هایی که برای بهبود رتبه شما طراحی شده اند بسیار مهم است. موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس فاکتورهای زیادی رتبه بندی می کنند. مهمترین آنها عبارتند از:
تعداد و انواع سایت هایی که به سایت شما پیوند دارند
چه تعداد تطابق بین عبارات جستجوی کاربران و کلمات کلیدی و عبارات سایت شما وجود دارد

در اینجا چند ایده برای افزایش رتبه شما وجود دارد

لینک های بیشتری بدست آورید نوشتن مقاله‌هایی که در سایت‌های دیگر ظاهر می‌شوند یا ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی که به وب‌سایت شما اشاره و پیوند دارند را در نظر بگیرید. صرفاً درخواست از گروه های تجاری محلی، شرکا یا فروشندگان برای پیوند به سایت شما ایده خوب دیگری است.

یک ویدیو بسازید

حتی ویدیوهای خانگی نیز می توانند بسیار مؤثر باشند اگر چیزی با ارزش به مشتریان بگویید. مطمئن شوید که ویدیوی خود را در یوتیوب و سایر سایت های ویدیوی رایگان آپلود کرده اید.

بلاگی بنویسید

برای یک توسعه دهنده وب آسان است که یک وبلاگ را در وب سایت شما بگنجاند. پس از آماده شدن، فهرست راهنماهای وبلاگ را جستجو کنید و آدرس وبلاگ خود را در مرتبط ترین آنها فهرست کنید.

اقدام کنید

استفاده از استراتژی های سئو محلی پیچیده نیست. مهمتر از همه، مطمئن شوید که آدرس خود را در هر صفحه از سایت خود درج کرده اید، سایت خود را با فهرست های زیادی که ممکن است ثبت کنید و مانند یک مشتری فکر کنید تا یک لیست کلیدواژه موثر بسازید.
نکته: سئوی موثر به مشتریان کمک می کند تا مکان فروشگاه شما را پیدا کنند و دلیل منحصر به فرد بودن آن را بیابند و وب سایت شما را به یک ابزار بازاریابی ارزان و موثر تبدیل می کند. امروز شروع کنید!



مشاهده پست مشابه : با گروه درمانی زندگی ام را تغییر دادم
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 4894
  • کدهای اختصاصی